Blog Diverse Arsenalul instrumentelor de marketing

Arsenalul instrumentelor de marketing

Vara e pe sfârșite, iar acum se apropie sezonul prezentărilor, evenimentelor, conferințelor. Și, cum altfel l-ai putea întâmpina decât cu un arsenal complet al instrumentelor de marketing. Detaliile fac mereu diferența între companiile de afaceri serioase, așa că tu, ca om de business, trebuie să fii mereu pregătit pentru evenimentele planificate.

În orice tip de acțiune de business, totul începe cu o mapă, mapa de prezentare personalizată. Practic ea conține strategia ta de marketing și, în interiorul ei, în funcție de întâlnirea sau evenimentul pe care îl pregătești, combini armele potrivite, instrumentele de marketing. Acestea susțin evenimentul la care participi și se împart în două categorii: informative și cadouri. Din categoria materialelor promoționale informative fac parte pliantele, flyerele, cataloagele, revistele, adică orice oferă informații cu privire la serviciile sau produsele prezentate. În ceea ce privește cadourile, ai mână liberă pentru absolut orice obiect care poate fi personalizat și care se potrivește cu profilul companiei pe care o reprezinți. Nu poți oferi șorțuri de bucătărie personalizate cu logo-ul unei companii care produce încălțăminte.

Apoi, în funcție de evenimentul la care participi, îți poți construi strategia de marketing folosind instrumentele potrivite pe care să le introduci în mapa de prezentare. În cazul prezentărilor digitale de produse sau servicii, poți opta pentru USB-uri personalizate și pentru un catalog tipărit al produselor sau serviciilor companiei tale, pentru pliante și cataloage. Dacă participi la o conferință sau la un atelier, pe lângă materialele promoționale informative poți adăuga și cadouri de participare: notes-uri personalizate, vouchere cu discount, cupoane, carduri de fidelitate etc. Pentru pitch-uri, mapa fiecărui participant, trebuie să conțină USB-ul cu prezentarea campaniei, broșura campaniei și mostre de pliante / flyere sau orice material folosit în campania respectivă. Nu uita, este esențial ca fiecare mapă de prezentare să conțină cartea ta de vizită sau pe cea a companiei tale!

Prietenii de la Agrafa Print îți urează mult succes în evenimentele viitoare de business!

Tipografie: clasică (offset) sau digitală?

Articolul Anterior

În septembrie sărbătorim obiectele promoționale

Articolul Urmator