Blog Diverse Cele mai bune instrumente de marketing pentru decizia de la raft

Cele mai bune instrumente de marketing pentru decizia de la raft

Cu toții știm că decizia de cumpărare a produselor consumabile rapid se ia la fața locului, adică la raft. Rareori plecăm la cumpărături cu gândul de achiziționa un anume produs, iar atunci când o facem, nu înseamnă că nu luăm în calcul și alte posibilități, ci alegem să mergem pe cea pe care o cunoscoaștem mai bine dintr-o eventuală experiență anterioară. Da, este mare competiția de pe rafturile magazinelor, de aceea produsele trebuie să găsească mereu noi modalități de a se remarca în ochii consumatorilor și, mai apoi, de a se face dorite în coșul lor de cumpărături.

Și cum alfel ar putea face asta decât comunicând cu consumatorul direct de pe raft, prin wobbler-ele dedicate tutuor campaniilor cu activare la raft? Produse noi sau promoții, toate pot fi marcate printr-un cartonaș personalizabil și extrem de ușor de aplicat pe toate produsele numit wobbler.

Dar ce te faci dacă vrei ca un raft întreg să le comunice consumatorilor că pe el se găsesc cele mai bune produse? Retailerii stiu cel mai bine cât de puternice sunt shelf-talker-ele în decizia de cumpărare. Cu ele poți comunica o categorie întreagă de produse noi sau care se află la promoție, iar avantajul este că oferă posibilitatea magazinelor de a realiza campanii promoționale in-store, independent de alte magazine sau de campaniile brandurilor de pe rafturi.

Ușor de personalizat și de utilizat, toate aceste instrumente esențiale din domeniul produselor consumabile reprezintă niște instrumente ideale de marketing tocmai prin capacitatea lor de a-i transmite ceva consumatorului la momentul oportun, în timpul deciziei la raft.

Un sistem de expunere eficient

Articolul Anterior

Comunicarea corporate stă în detalii

Articolul Urmator