Blog Diverse Cum reduci semnificativ costul obiectelor promoționale?

Cum reduci semnificativ costul obiectelor promoționale?

Întotdeauna când vrei să demarezi o campanie de promovare pentru afacerea ta intervine problema bugetului disponibil pentru materialele promoționale necesare campaniei, astfel ajungi să sacrifici cel puțin una dintre cele 3 caracteristici ale oricărui proiect, Bine, Repede și Ieftin. Ești mereu pus în situația de a alege două dintre cele trei avantaje, în funcție de ceea ce vrei să obții sau ești dispus să sacrifici. Pentru a nu fi luat prin surprindere, este bine să faci chiar tu alegerea. Și asta în cunoștință de cauză. Există însă câteva ponturi extrem de importante pentru a ieși pe plus atât în ceea ce privește eficiența unei campanii, cât și bugetul companiei tale.

Sacrifică-l pe Repede în avantajul lui Bine și Ieftin, acesta este singurul care nu îți influențează afacerea în mod negativ. Vei fi mai câștigat dacă comanzi promoționalele de care ai nevoie cu cel puțin 3 luni înainte de startul campaniei. Foarte multe aticole promoționale pot fi importate sau produse mult mai ieftin, în China de exemplu, cu o singură condiție: aceea de a avea timpul necesar să onorăm comanda până la debutul campaniei tale.

Tot în stransă legătură cu problema timpului, sunt și comenzile mari plasate la începutul anului de marketing care să cuprindă promoționale pentru toate campaniile din acel an. Șuntem obisnuiți cu acest procedeu pentru că el se aplică la absolut orice produs de pe piață. Cantitățile mari obțin un preț de producție mai mic. Pentru companiile care importă produse promoționale, le produc sau le personalizează, cantitățile mai mari generează costuri mai mici, ele fiind dispuse să acorde discounturi „de volum” clienților care plasează astfel de comenzi.

O altă strategie prin care poți reduce semnificativ costurile obiectelor promoționale este să plasezi comanda în extrasezon. Fiecare sezon implică un număr mai mare de comenzi și deci un efort imens producție într-un timp foarte mic, de aceeea prețul de producție și personalizare va fi întotdeauna ridicat. Chiar dacă demarezi o campanie pentru sezonul de iarna sau cel de vară, plasarea comenzilor în lunile ianuarie, februarie, iulie și august te situează în extrasezon, așa că poți obține cotații mai bune sau reduceri mai mari.

O atitudine ecologică aduce un avantaj economic. Există diverse metode care reduc cantitatea de material folosit în producție, prin urmare și prețurile. Întreabă mereu cum poți reduce costurile de producție prin reducerea materialelor utilizate sau prin folosirea materialelor reciclate pentru obicetele promoționale de care ai nevoie. Ți se pot oferi caracteristicle tehnice ideale pentru realizarea efectivă a lucrării tale, obiectivul fiind acela de a reduce pierderile de materiale și materii prime sau intervențiile manuale nejustificate. Consumând mai puțină vopsea / tonner, carton / hârtie, lipici sau chiar eliminând o etapă ce ar trebui realizată manual, producătorul eficientizează costul lucrării, iar tu obții astfel prețuri mai mici.

Credeai că nu există modalități prin care poți reduce semnificativ costurile materialelor promoționale din campaniile tale? Ba, da, se poate! Tot ce trebuie să faci este să fii mereu pe fază și să ții cont de sfaturile de mai sus. Un preț mai mic înseamnă mai multe obiecte promoționale pentru o eficiență maximă a campaniilor tale. Mai bine Bine și Ieftin decât Repede, nu-i așa?

Mediul de business de sărbători

Articolul Anterior

Suținem promovarea turistică a Bucureștiului

Articolul Urmator