Blog Diverse Curiozități despre cărțile de vizită

Curiozități despre cărțile de vizită

Este săptămâna cărților de vizită la Agrafa Print, așa că am aruncat o privire la ce spun ultimele statistici internaționale în ceea ce privește ultilizarea acestor puternice instrumente de marketing.
Aflăm, astfel, că motivul principal pentru care cărțile de vizită sunt aruncate după primirea lor este lipsa interesului pentru serviciul sau produsul promovat de cel care a oferit cartea de vizită. Acest motiv este urmat de faptul că primitorul nu vrea să facă afaceri cu cel de la care a primit cartea de vizită. Un alt motiv pentru care cărțile de vizită ajung în coșul de gunoi ar fi adăugarea contactelor într-o bază de date digitală. De asemenea, posibilii clienți sau parteneri păstrează cărțile de vizită colorate sau care prezintă un design neobișnuit de 10 ori mai mult timp decât păstrează cărțile de vizită standard, albe.

În ceea ce privește părerile oamenilor de business despre cărțile de vizită, 72% judecă o companie sau o persoană după cum arată cartea lor de vizită, dar 61% spun că încă ar face afaceri cu o companie sau o persoană, chiar dacă designul cărților de vizită nu este unul bun. În același timp, 78% spun că o carte de vizită colorată este memorabilă, spre deosebire de o carte de vizită albă, dar numai 41% susțin că ar plăti mai mult pentru o carte de vizită cu un design deosebit, chiar dacă nu le-ar aduce mai multe posibilități de a face afaceri. Dintre respondenți, 57% consideră cartea de vizită ca un instrument esențial pentru afacerea pe care o desfășoară, pe când restul de 43% nu îi acordă atât de multă importnață.

Vedem, așadar, un interes sporit al oamenilor de afaceri pentru cărțile de vizită cu un design inovativ care susțin că o carte de vizită bine făcută nu numai că rămâne un timp îndelungat în mintea clientului, dar că are șanse să fie păstrată mai mult de către acesta, spre deosebire de o carte de vizită standard, albă, cu print alb-negru. Cum vi se par aceste informații?

La Agrafa Print găsești 23 de formate standard, o gamă largă de materiale și texturi, dar și posibilități infinite de finisare și personalizare pentru un business memorabil, cu o carte de vizită memorabilă.

Pe ultima sută din 2016

Articolul Anterior

Cum calculezi bugetul de publicitate la început de an?

Articolul Urmator