Blog Diverse Tipografie: clasică (offset) sau digitală?

Tipografie: clasică (offset) sau digitală?

Hârtia și culorile unui pliant nu par să spună dacă acesta a fost făcut într-o tipografie clasică sau într-o tipografie digitală decât experților din domeniu. De cele mai multe ori diferențiatorul este costul pentru fiecare pliant. Iar acesta nu este vizibil, nu este printat pe pliant.

O tipografie digitală are capacitatea de a livra materiale tipărite la costuri mai bune acolo unde tirajul este relativ mic spre mediu. Tipografia clasică, în care sunt folosite matrițe tipografice ce au un cost fix indiferent de tiraj, oferă un preț competitiv atunci când volumul este mare și foarte mare iar costul matrițelor tipografice este amortizat.

Câteva mii de exemplare ale unui pliant reprezintă date de referință pentru a apela la o tipografie offset. Dar asta nu oprește pe nimeni să coteze solicitarea ta la un preț mai mare. Cererea și oferta lucrează și aici. 100.000 de bilete înseriate sau de scrisori nominale, în schimb, nu-ți pot fi oferite decât de o tipografie digitală datorită posibilității imprimării datelor variabile.

Echipă ta de vânzări
Necesarul de materiale promoționale pentru o echipă de sales nu poate fi asigurat de către o tipografie. Un agent de vânzări în mod evident nu folosește doar pliantul de prezentare al unui produs sau serviciu. Are nevoie și de alte materiale de promovare, pixuri branded, lanyard-uri etc. Iar astfel de promoționale nu pot fi oferite de o tipografie, fie că este digitală sau offset. Chiar dacă unele dintre ele ofertează astfel de produse, de obicei sunt revânzători ai unui importator sau producător de materiale promoționale. De aceea este necesar să apelați la un producător și importator direct cum suntem noi, cei de la Agrafa Print. În funcție de comandă, personalizăm pe propriile echipamente produse importate direct de noi sau ne putem ocupa și de producția lor efectivă, prin comandă specială către o fabrică specializată, unul din furnizorii noștri externi.

Un material promoțional cu adevărat deosebit 
Un pliant deosebit sau un obiect promoțional customizat nu poate fi realizat de orice funizor. Nu toți producătorii dețin echipamente de print de ultimă generație, care să permită realizarea unui produs cu adevărat deosebit.
În ziua de astăzi un print simplu nu mai atrage atenția.
Oamenii sunt extrem de obișnuiți cu pliante colorate, cataloage de produse. Însă tehnica tipografică a evoluat și ea la standarde net superioare. Finisaje precum lăcuire selectivă, plastifierea, hârtii speciale, printul în relief, ștanțările și decupările speciale sunt doar câteva dintre proprietățile unor printuri cu care Agrafa Print iese în față. Iar asta prin prisma tehnologiei avansate în care am investit continuu de-a lungul timpului.

Oamenii sunt cei care te recomandă!

Articolul Anterior

Arsenalul instrumentelor de marketing

Articolul Urmator