Blog Diverse Un an organizat

Un an organizat

Când vine vorba de materiale de marketing, unele pot avea durată de utilizare îndelungată, cum este cazul cănilor personalizate, a ceasurilor de perete sau a stick-urilor de memorie, altele pot fi folositoare doar într-un moment specific cum este cazul pliantelor și al flyerelor. Dar unele materiale de marketing trebuie înnoite an de an pentru că sunt folosite destul de repede și pentru că ajută doar la planificarea anului de business respectiv.

Calendarele
De perete, de birou sau de buzunar, te ajută să fii mereu angrenat în cotidian. Sunt instrumentele de marketing perfecte pentru a-ți reperezenta compania și serviciile acesteia în birourile angajaților tăi și în cele ale partenerilor sau ale clienților. Pe perete sau pe birou, ele au dublă valoare, deoarece îți fac reclamă pe de-o parte și îi ajută pe cei din jurul tău să-și planifice evenimentele și campaniile dintr-o singură privire. Calendarele de buzunar au și avantajul că pot fi luate oriunde. De asemenea, ele pot fi oferite drept cadouri de marketing în agende și mape de prezentare.

Agendele și notesurile
Nu lipsesc din biroul niciunui om de afaceri. Le poți folosi intern, pentru a planifica evenimentele companiei tale, oferindu-le angajaților, sau extern, drept cadou pentru parteneri sau clienți care le vor utiliza mai departe și care te vor promova involuntar. Se dovedesc a fi de multe ori un partener de business, un coleg de nădejde sau cel mai bun prieten de-a lungul unui an deoarece ele găzduiesc ideile tale de afaceri, cu ajutorul lor poți planifica întâlniri, evenimente sau campanii, ele reprezintă locul în care-ți împărtășești secretele și chiar pe acela unde-ți descarci nervii desenând sau, pur și simplu mâzgălind. Cu toții facem asta când suntem foarte ocupați, nu-i așa?

Iată cum poți deduce cheltuielile de reclamă și publicitate

Articolul Anterior

Promoționale utile pentru temperaturi inutile

Articolul Urmator