Timpul este crucial în afaceri. Tot procesul se derulează cu maximă rapiditate, iar oamenii din România sunt din ce în ce mai deschiși către consum. Concurența pentru un loc în mintea consumatorului sau al unui potențial client devine din ce în ce mai aprigă într-o piață suprasaturată de informații. Promovarea și expunerea businessului este esențială și, de multe ori, expunerea la scară extrem de mare este cea mai bună modalitate de a ieși în evidență printre miile de forme de publicitate cu care intrăm în contact zi de zi.
Printul de mari dimensiuni este, mai degrabă, un serviciu de tipărire care face posibilă expunerea extrem de mare a informației. Printre cele mai comune aplicații ale printului de format mare se găsesc: bannere, mesh-uri pentru evenimente sau campanii publicitare și electorale, afișe, panouri, backlit pentru casete luminoase, decoruri pentru vitrine, magazine, showroom-uri, inscripționarea autoturismelor, afișe pentru sisteme expoziționale, decorațuni pentru conferințe și evenimente, amenajări de standuri expoziționale, wallart, tapet personalizat și multe altele.
Observăm că aceste produse finite cu care ne promovăm pot fi folosite indoor sau outdoor, de aici și cele două direcții ale printului de mari dimensiuni. Indoor printing și Outdoor printing au multe în comun însă ceea ce le diferențiază este aspectul. Ambele tipuri de print utilizează vinilul ca material suport însă in outdoor printing se folosește un vinil mai gros pentru rezistență și durabilitate la condițiile exterioare. Când planificăm afișarea pe piață trebuie să ținem cont de diferitele tipuri de print. Unele formate de mari dimeniuni sunt mai bine prezentate în anumite zone, un mesh este destinat afișării exterioare, iar un panou celei interioare. Alți factori care trebuie luați în considerare atunci când alegem un anumit tip de print indoor sau outdoor sunt elementele grafice: tipul fontului, culorile și mesajul. Pentru ca informația să fie asimilată rapid, ea trebuie să fie vizibilă de la distanță, în tonuri contastantate și plăcute vizual astfel încât oamenii să intuiască ce implică afacerea sau produsul. Locația este, de asemenea, esențială pentru a trimite mesajul către public. Un panou exterior cu fontul și fundalul în culori deschise, este greu de citit în lumina soarelui.
Designul inspiră creativitatea și inovația în majoritatea doemniilor, iar odată cu progresul tehnologic imprimarea digitală a trecut la un alt nivel. De la necesitatea de a genera în mod eficient cantități mai mari de produse paralele, la dezvoltarea mijloacelor de a comunica unui număr mai mare de persoane, imprimarea digitală la scară mare poate produce mai mult în mai puțin timp. Suntem într-o nouă eră de business în care, așa cum am spus mai sus, timpul este un element crucial în afaceri. De aceea avem nevoie de informații rapide și de efect, dar și de servicii rapide și de eficiente.
Daniel Ghiță
Specialist Print
Categorii
Angajari (6) Comunicate de presa (6) Diverse (52) Echipa Agrafa Print (6) Evenimente (9) În fiecare zi, alese şi culese... (91) Industrie (17) Oferte speciale (5) Piaţa (4) Produse (27) Sfaturi (33) Ţeparii nostri (2) Uncategorized (2)Arhivă Articole
October 2023 July 2022 March 2022 August 2021 September 2020 April 2019 March 2019 February 2019 January 2019 November 2018 October 2018 September 2018 August 2018 July 2018 May 2018