Blog Comunicate de presa O nouă soluţie pentru imprimare personalizată, cu costuri reduse şi pentru orice volum de produse

O nouă soluţie pentru imprimare personalizată, cu costuri reduse şi pentru orice volum de produse

Agrafa Print, tipografie digitală cu peste şapte ani de experienţă în domeniul producţiei publicitare, aduce pe piaţa din România cel mai nou model de imprimantă folio.

Este vorba despre cel mai recent produs al companiei americane care a inventat imprimarea digitală cu folie metalizată cu efect de oglindă, o soluţie de imprimare la costuri reduse, adaptată pentru orice suprafaţă plană: calendare, agende, coperte de carte, albume foto, felicitări, cadouri şi obiecte promoţionale mici. Modalitatea de funcţionare este simplă: pentru personalizarea obiectelor se foloseşte o folie specială pentru imprimare termică, ce poate avea o gamă întreagă de culori, mate sau lucioase.

De dimensiunile unei imprimante obişnuite, noua investiţie Agrafa reduce în mod semnificativ costurile directe şi indirecte ale printării, deoarece elimină necesitatea montării şi instalării unei aparaturi sofisticate. De asemenea, noua tehnologie a imprimării cu ajutorul foliilor metalizate cu efect de oglindă înseamnă renunţarea la matriţele, filmele, solvenţii şi cernelurile utilizate în mod tradiţional. Aceasta duce la o economie considerabilă de timp şi resurse, fiind, totodată, o modalitate ecologică de imprimare profesională.

Un alt avantaj demn de menţionat este posibilitatea imprimării unui număr redus de exemplare, chiar o singură bucată sau a volumelor mari, cu aceeaşi economie de costuri. Totodată, imprimarea se poate realiza mult mai rapid şi pentru orice tip de text sau element grafic, fără limitările metodelor tradiţionale.

“Am investit în această soluţie inovativă pentru că am simţit o nevoie reală în piaţa locală. Clienţii pot acum să realizeze cu ajutorul nostru produse care, altfel, ar fi necesitat serigrafiere, imprimare cu presă la cald, ar fi costat sau ar fi durat prea mult: de exemplu, imprimarea unui text scris cu alb pe suprafeţe colorate sau personalizarea unui obiect din piele”, declară Mihai Baciu, Managing Director Agrafa Print. „Maşina are o productivitate ridicată, care depăşeşte oricare cerinţă strictă de timp, fidelitate sau eficienţă”, adaugă Mihai Baciu.

Pentru moment, culorile disponibile sunt auriu şi argintiu, în variantele mat si lucios, alb, negru, roşu şi albastru, însă orice altă culoare sau nuanţă dorită poate fi comandată, la cererea clientului.

Cărţi de vizită gata în doar 2 ore!

Articolul Anterior

Agrafa Print lansează primul site dedicat generării şi printării codurilor QR - www.qr-code.ro

Articolul Urmator