Blog În fiecare zi, alese şi culese... 6 lucruri pe care nu știai că nu le știai despre printul digital

6 lucruri pe care nu știai că nu le știai despre printul digital

În ce măsură a schimbat printul digital modul în care vedem lumea? Suntem obișnuiți să avem culoare și o vibrație aparte în jurul nostru. Ne-am obișnuit să fim înconjurați de mesaje. Ne trezim cu siguranța că cineva, în orice moment al zilei, vrea să ne comunice ceva. Iar aceste mesaje sunt transmise fiecare în mod diferit.

Dar știm cum sunt realizate aceste pete de culoare? Știm ceva despre procedeul care le transformă din idei în inspirație pentru toți cei ai căror ochi poposesc asupra lor? Iată câteva aspecte inedite despre procedeul care le permite specialiștilor din marketing să ne ofere materiale personalizate:

  1. Aproape orice tip de proiect, indiferent de cât de diferit ar fi, poate prinde contur cu ajutorul printului digital. Materialele promoționale distribuite în cadrul campaniilor de comunicare ale brandurilor au devenit din ce în ce mai variante și mai interesante. Și așteptările clienților au crescut în aceeași măsură. Printre modurile inedite de a folosi imprimanta digitală se numără și printarea pe sticlă.
  2. Este posibilă o mai bună targetare. Avem la dispoziție mijloacele prin care putem lansa pe piață produse personalizate, destinate fiecărei categorii de consumatori. Acest lucru îi atrage și îi loializează.
  3. Mesajul este mai personal și mai relevant pentru receptori. Ca exemplu, se ia în considerare eficiența unui mesaj electoral livrat la domiciliu cu antetul ”Stimate alegător” față de cea a unui mesaj cu antetul ”Stimate domn X”. Șansele ca cel de-al doilea să fie citit iar primul nu sunt foarte mari, chiar dacă mesajul este același.

Același principiu se aplică și în cazul materialelor promoționale. Chiar dacă acestea nu poartă neapărat numele clienților; o mai bună targetare și efortul de a face o diferență între cumpărători va fi apreciat.

  1. Impactul ecologic al acestui procedeu este considerabil redus. Întrucât nu se lucrează cu machete și teste, produsul final al printului digital este fix produsul final. Nu se mai irosesc materiale în încercarea de a calibra aparatul, de a găsi combinația ideală de culori, de a aranja în pagină exact așa cum trebuie.
  2. Ne bazăm pe avantajele imprimării cu cerneală. Acest procedeu este rapid, eficient și se aplică unui număr mare de suprafețe. Progresele în domeniu au schimbat considerabil industria tipăriturilor și dau posibilitatea tipografiilor digitale de a livra produse superioare din punct de vedere calitativ.
  3. Toate materialele rezultate prin print digital vor fi identice din punct de vedere calitativ. Echipamentele performante garantează reproducerea fidelă și liniară a bunului de tipar. Este eliminat riscul printării unor materiale mai puțin reușite decât altele.

O evoluție notabilă din toate punctele de vedere, printul digital a revoluționat modul în care percepem brandurile. Dincolo de capacitatea de a da mai multă precizie – pe lângă culoare – lumii în care trăim, acest procedeu a îmbunătățit modul în care cei din sfera comercială comunică cu clienții. Sunt definitorii în acest sens constanța și minuțiozitatea ce caracterizează fiecare proiect.

Stickerele cu rășină – un mod spectaculos de a personaliza orice obiect promoțional

Articolul Anterior

Cele mai accesibile obiecte promoţionale pentru cele mai de succes campanii de marketing

Articolul Urmator