Livrare și plată

Livrare:

Livrare Agrafa Print

 

Plată:

  • la livrare – numerar, cu filă cec sau bilet la ordin;
  • cu ordin de plată – pe baza facturii emise și confirmate înainte de livrare;
  • la termen – pe bază de contract, care se negociază individual în funcție de volumul și frecvența comenzilor.

 

Cum comand

Comenzile direct de pe site se pot face astfel:

  • din pagina(ile) produsului(elor) solicitat(e) prin selectarea opțiunilor dorite și apăsarea butonului "Comandă" sau „Cere ofertă personalizată” (dacă produsul are calculator de preț) sau prin intermediul butonului „Cere ofertă” (dacă produsul nu are calculator de preț);
  • direct din pagina Cerere de ofertă;
  • direct din pagina Contact sau prin e-mail la [email protected].

În oricare dintre situațiile de mai sus, te rugăm să ne transmiți cât mai multe detalii despre lucrarea sau produsul pe care dorești să le executăm pentru a putea să răspundem cât mai bine solicitării tale.

Doresc unul sau mai multe produse de pe site

Pentru a comanda unul sau mai multe produse prezentate pe site, te rugăm să urmezi următorii pași:

Pasul 1: Intră în pagina produsului, citește descrierea și sfaturile de utilizare sau vezi imagini cu produse similare pe care le-am mai executat.

Pasul 2: Dacă produsul are atașat un calculator de preț, selectează opțiunile dorite și completează cantitatea. Poți face simulări pentru diverse opțiuni și cantități. Când te-ai hotărât asupra acestora apasă butonul „Comandă“ și vei fi direcționat în pagina Coș. Dacă nu ai gasit opțiunile dorite apasă „Cere ofertă personalizată” și vei fi direcționat în pagina Cerere de ofertă unde vei avea completat câmpul cu produsul respectiv.

Dacă produsul nu are atașat calculatorul de preț, apasă butonul „Cere ofertă” și vei fi direcționat, de asemenea, în pagina Cerere de ofertă, unde câmpul Produs va fi completat cu denumirea produsului respectiv. 

Te rugăm să completezi câmpul Descriere, oferindu-ne cât mai multe amănunte despre produsul dorit: număr de exemplare, suportul pe care se imprimă, numărul de culori, grafică, finisări, termen de execuție etc.

Pasul 3: În formularele de Coș sau Cerere de ofertă poți face modificări asupra opțiunilor și cantităților dorite sau poți șterge un produs din coș sau poți adăuga alte produse, apăsând „Adaugă alt produs”.

Puteți naviga în continuare oriunde în site, putând observa în coșul de cumpărături sau în cererea de ofertă numărul de produse adăugate.

Pasul 4: Pentru a finaliza comanda sau cererea de ofertă, accesează pagina Coș sau Cerere de ofertă, după caz. Completează cât mai detaliat descrierile produselor/serviciilor dorite, adaugă, dacă este cazul, fișiere. Completează apoi datele de contact sau livrare solicitate și apasă „Trimite comandă” sau „Trimite cerere de ofertă”.

În cel mai scurt timp, un reprezentant al nostru te va contacta pentru a stabili împreună toate detaliile comenzii, termenul de execuție, locul de livrare etc., transmițând oferta finală de preț.

Îndată ce vei fi de acord cu prețul, vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.

Am fișiere ready-to-print

Dacă dorești să comanzi lucrări pentru care ai deja fișiere pregătite de producție, te rugăm să le verifici pentru a fi conform specificațiilor tehnice prezentate pe site, apoi urmează pașii:

Pasul 1: Accesează pagina Cerere de ofertă.

Pasul 2: Completează datele de contact și descrierea cât mai amănunțită a lucrării solicitate: produs, format, număr de culori, suport de imprimare, termen de execuție, dacă lucrarea necesită modificări și în ce constau acestea etc.

Pasul 3: Apasă „Încarcă fișier(e)” și adaugă fișierul sau fișierele pe care dorești să ni le trimiți.

Pasul 4: Apasă „Trimite cerere de ofertă”.

Specialiștii noștri vor verifica fișierele transmise, apoi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili restul detaliilor și a transmite oferta de preț. Îndată ce vei fi de acord cu prețul, îți vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.

Doresc să retipăresc o lucrare

Dacă aveți o lucrare pe care am mai executat-o deja pentru tine, este suficient să ne contactezi prin intermediul formularelor de Contact sau de Cerere de ofertă de pe site sau direct pe e-mail, să ne transmiți cât mai multe detalii despre lucrarea respectivă, dacă sunt necesare modificări și care sunt acestea, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili toate detaliile și a transmite oferta de preț.

Doresc un produs pe care nu l-am găsit pe site

În cazul în care dorești să realizăm un produs sau o lucrare pe care nu le-ai găsit pe site, accesează pagina Cerere de ofertă, completează datele de contact și transmite-ne o descriere cât mai detaliată a ceea ce dorești, informații care ne-ar putea ajuta să înțelegem cât mai bine ce dorești, atașează linkuri sau imagini cu produse similare, apoi trimite-ne cererea de ofertă.

În cel mai scurt timp, un reprezentant al nostru te va contacta pentru a stabili restul detaliilor, termenul de execuție, locul de livrare etc. Vom transmite un preview al lucrării sau vom realiza o mostră, după caz, apoi vom transmite oferta de preț.

Îndată ce vei fi de acord cu prețul, vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.

Doresc să-mi realizez singur grafica unui produs

Dacă utilizezi un program specializat de grafică și dorești să realizezi singur layout-ul unui produs de pe site, îți punem la dispoziție template-uri pentru majoritatea produselor și formatelor pe care le realizăm. Aceste template-uri respectă specificațiile de pregătire a fișierelor pentru tipar și sunt destinate să ușureze cât mai mult munca. Pentru a folosi aceste template-uri, te rugăm să urmezi pașii următori:

Pasul 1: Accesează tab-ul „Templates” din pagina produsului pentru care dorești să realizezi layout-ul. Citește și Ghidul pentru pregătirea fișierelor de tipar.

Pasul 2: Dă click pe icon-ul programului în care dorești să realizezi grafica și completează adresa de e-mail la care îți vom transmite template-ul.

Pasul 3: Urmând link-ul pe care îl primești pe e-mail, descarcă fișierul în formatul solicitat.

Pasul 4: Realizează grafica dorită, de preferat în alt(e) layer(e) decât cel cu template-ul. După finalizare, șterge din fișier layer-ul care conține template-ul.

Pasul 5: Accesează pagina Cerere de ofertă, completează datele de contact, detaliile cât mai amănunțite despre lucrare și atașează fișierul sau fișierele pe care le-ai realizat. Apoi trimite cererea de ofertă.

Specialiștii noștri vor verifica fișierele transmise, apoi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili restul detaliilor și a transmite oferta de preț. Îndată ce vei fi de acord cu prețul, vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.

Ghid pentru pregătire de tipar

Oricare ar fi programul de grafică în care lucrezi, îți recomandăm să respecți specificațiile tehnice și sfaturile de mai jos. Acestea se regăsesc în template-urile oferite pe site.

Dacă vei folosi unul dintre aceste template-uri, îți recomandăm să ștergi sau să ascunzi layer-ul (stratul) pe care am plasat template-ul.

Layout-ul următor exemplifică noțiunile de mai jos: 

Layout pregătire tipar

Legendă

Format finit Format finit – linie de tăiere – marginea de tăiere a produsului final

Format brut Format brut – suprafața printabilă a produsului, include bleed-ul

Bleed Bleed – marginea care se elimină la tăiere – este necesar pentru evitarea apariției marginilor albe datorate erorilor de poziționare a cuțitului de tăiere; se recomandă ca fundalul layout-ului să acopere în întregime această zonă; uzual, bleed-ul are 3 mm

Limita de siguranță Limita de siguranță – textul și elementele importante de grafică trebuie să fie în interiorul acestui contur pentru a evita îndepărtarea acestora la tăiere

Big Big – linie de îndoire (la produsele care se finisează prin îndoire sau pliere) – la realizarea layout-ului se va ține cont de poziționarea liniilor de îndoire și se va evita plasarea elementelor importante de grafică de-al lungul acestora

 

Culori

Culorile folosite trebuie să fie CMYK, în caz contrar fiind convertite automat în acest format (la conversie pot apărea diferențe față de culoarea originală).

 

Imagini bitmap

Imaginile bitmap incluse în document să fie în format CMYK (cele color) sau grayscale (cele alb-negru) și să aibe rezoluția de 300 dpi la o scalare de 100%.

 

Fonturi

Fonturile să fie convertite la curbe sau incluse în document (embed).

 

Fișiere ready-to-print

Tipurile de fișiere acceptate pentru print sunt:

  • .cdr (CorelDRAW) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .ai (Adobe Illustrator) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .indd sau .idml (Adobe InDesign) - pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap; fișierele de acest tip vor fi însoțite de fonturi și linkurile (imaginile) folosite în document;
  • .eps (Encapsulated PostScript) - realizate de obicei cu Adobe Illustrator, pot conține atât grafică vectorială, cât și bitmap;
  • .tiff (Tag Image File Format) - imagini bitmap;
  • .jpg (Jpeg) - imagini bitmap;
  • .pdf (Adobe Portable Document Format)

Toate cerințele de mai sus vor fi verificate cu atenție de către specialiștii noștri, urmând să vă contactăm în cel mai scurt timp pentru a obține bun de tipar.

 

Garanție

La Agrafa Print oferim permanent clienților noștri cele mai bune produse și servicii din domeniul producției publicitare (tipar digital, print UV, cutter-plotter, gravare/decupare laser etc.).

Experiența de peste zece ani și pasiunea cu care lucrăm ne dau încrederea că vei fi nu doar mulțumit, ci chiar încântat de colaborarea cu noi.

Pentru ca cele de mai sus să nu rămână vorbe goale, examinăm cu atenție fiecare proiect, ne asigurăm că sunt respectate întocmai specificațiile tehnice, optimizăm și verificăm fișierele de producție pentru a elimina orice eroare și livrăm lucrarea la termenul stabilit.

Pentru a te convinge de calitatea produselor noastre îți putem pune la dispoziție lucrări asemănătoare și/sau mostre din materialele cu care lucrăm.

Dacă ai nevoie de consiliere (gratuit), te rugăm să ne trimiți solicitarea iar un reprezentant de-al nostru te va contacta în cel mai scurt timp posibil:

  • te vom contacta cel târziu a doua zi lucrătoare după primirea solicitării pentru a-ți cere detalii asupra problemei apărute;
  • vom reface lucrarea fără costuri suplimentare pentru tine dacă vom constata erori apărute din vina noastră;
  • vom reface lucrarea la un preț redus pe care îl vom stabili împreună, dacă vom constata erori care nu ne aparțin;
  • vom acorda o reducere substanțială pentru o comandă ulterioară dacă lucrarea nu va fi livrată la termenul convenit.

Punem mare preț pe calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim, de aceea vom lua în considerare și vom rezolva orice observație sau solicitare pe care ne-o transmiți.

Acest site web folosește cookie-uri

Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Prin utilizarea site-ului nostru web, sunteți de acord cu toate cookie-urile în conformitate cu Politica noastră privind cookie-urile. Află mai multe

Arată detaliile