Pentru a putea face loc noilor aspirații în scopul unui business eficient, trebuie să gândim într-o perspectivă evolutivă, schimbând sau înlăturând ce e depășit. Știm că uneori ne atașăm de unele obiecte sau situații mai mult decat este cazul, dar acest atașament creează o atitudine de stagnare.
Iar la Agrafa Print nici nu putem vorbi despre așa ceva, suntem mereu în pas cu ultimele tendințe și tehnologii pentru a oferi cele mai bune servicii de print și producție publicitară pe piața din România, dar și pentru a comunica mereu pe limba celor mai up to date oameni din industria publicitară. Probabil că ați observat deja că avem un nou logo. Sau, mai bine spus, un logo în trendurile actuale de design grafic, care reprezintă foarte bine ceea ce suntem și ceea ce facem. Și cum o schimbare nu vine niciodată singură, vom introduce două noi unelte ce vor veni în ajutorul clienților noștri:
• Agrafix, roboțelul nostru inteligent, este mai mult decât o mascotă care să ne reprezinte în campaniile de promovare. El este noul online assistant care ajută la automatizarea procesului de producție. Agrafix îndeplinește multe activități ce implică procesele digitale care rulează în spatele interfețelor cu clienții dar și pe cele de comunicare cu aceștia.
• Noua aplicație de design, la care încă lucrăm, menită a eficientiza procesul grafic al materialelor promoționale comandate.
Suntem, da, în plin proces de rebranding, un proces evolutiv ce vine cu multe adăugiri la imaginea pe care ne-am construit-o cu multă muncă și cu multă voință în cei 20 de ani de activitate în domeniul producției publicitare.
Categorii
Angajari (6) Comunicate de presa (6) Diverse (52) Echipa Agrafa Print (6) Evenimente (9) În fiecare zi, alese şi culese... (91) Industrie (17) Oferte speciale (5) Piaţa (4) Produse (27) Sfaturi (33) Ţeparii nostri (2) Uncategorized (2)Arhivă Articole
October 2023 July 2022 March 2022 August 2021 September 2020 April 2019 March 2019 February 2019 January 2019 November 2018 October 2018 September 2018 August 2018 July 2018 May 2018