Blog În fiecare zi, alese şi culese... Ce trebuie să ştiţi atunci când doriţi să obţineţi promoţionale de calitate

Ce trebuie să ştiţi atunci când doriţi să obţineţi promoţionale de calitate

Cu cât vei oferi obiecte promoţionale mai utile şi mai interesante, realizate astfel încât să rămână timp îndelungat în vizorul targetului, cu atât ele vor capta mai mult atenţia asupra produselor şi serviciilor companiei care le promovează astfel. Însă, în anumite cazuri, obiectele promoționale pot produce şi o imagine negativă asupra brandului, iar acest lucru este cauzat, de cele mai multe ori, de unul dintre următoarele motive:

  • Renumele producătorului – materialele pentru print şi produsele achiziţionate de la producători şi furnizori necunoscuţi pe piaţă se dovedesc a fi, de regulă, de o calitate îndoielnică. Se pot defecta uşor, iar acest lucru va face ca obiectivele stabilite prin intermediul distribuirii obiectelor promoţionale personalizate să nu fie atinse.
  • Procesul defectuos de imprimare – o setare greşită a echipamentelor de imprimare reprezintă un factor care diminuează calitatea inscripţionării materialelor promoţionale.
  • Calitatea cernelii – folosirea unei cerneli de o calitate mai slabă are ca urmare scăderea durabilității imprimării.
  • Uscarea si tratarea suprafeţei – o uscare defectuoasă post printare are ca urmări deteriorarea suprefeţei imprimate. De asemenea, netratarea acesteia cu soluţii speciale va constitui o printare de slabă calitate.
  • Costul produsului – de obicei, în acest domeniu, prețul este un indicator relevant al calității produsului. Spre exemplu, un pix ieftin nu va putea păstra intactă inscripția perioade lungi de timp şi nici nu va rezista prea mult din punctul de vedere al funcționalității practice, ceea ce îl va determina pe destinatarul mesajului să arunce obiectul.
  • Rezoluţia – transmiterea unui fişier grafic realizat la o rezoluţie mai mica de 300 dpi va afecta calitatea inscripţiei.
  • Uzura – frecarea în mod repetat a obiectului personalizat va face ca elementele distinctive, care îl scot în evidenţă faţă de un obiect obişnuit, să dispară.

Pentru a evita astfel de evenimente, alege cu atenţie furnizorul de materiale promoţionale şi asigură-te că acesta foloseşte aparatură performantă de imprimare. La Agrafa Print, procesul de producție și calitatea materialelor alese se completează, iar tehnologia de care dispunem favorizează durabilitatea imprimărilor şi protejarea suprafeţei împotriva zgârieturilor, astfel încât campania prin obiecte promoţionale pe care o desfăşori să genereze rezultatele dorite.

Alegeţi să fiţi ECO! Achiziţionaţi produse din hârtie reciclată!

Articolul Anterior

NOU de la Agrafa: printuri de mari dimensiuni

Articolul Urmator