Pregătirile au început deja pentru următoarea expoziţie sprijinită de Promotional Product Service Institute (PSI), organizaţie înfiinţată în 1960 cu scopul de a ghida şi de a gestiona industria produselor promoţionale în Europa. În fiecare an vin la Düsseldorf peste 16 mii de vizitatori din peste 80 de ţări din toată lumea. Cei prezenţi au o şansă unică de a vedea la faţa locului ultimele inovaţii şi produse în domeniu, nu mai puţin de 880 de expozanţi din 38 de ţări diferite fiind prezenţi la evenimentul din 2015. Conform PSI, peste 200 dintre aceştia s-au aflat pentru prima dată în cadrul evenimentului şi cel puţin 91% din numărul total al participanţilor plănuiesc să se reîntoarcă în 2016.
Anul acesta, în top 5 al celor mai populare obiecte promoţionale au intrat produsele textile, printurile promo, instrumentele de scris, produsele personalizate şi genţile şi bagajele promoţionale.
În zona dedicată textilelor a fost amenajată pentru expoziţie o pasarelă pentru prezentarea produselor textile, acest segment fiind printre cele mai populare, spun cei de la PSI. Aproape 50% dintre vizitatorii prezenţi sunt interesaţi de produsele promoţionale textile, iar reprezentaţii industriei se declară mai mult decât mulţumiţi de iniţiativă. Dirk Schmidt de la MALGRADO fashion & promotion GmbH a declarat despre zona textilelor ca aceasta reprezinta o oportunitate pentru clienţii interesaţi de a obţine sfaturi relevante din partea experţilor în domeniu şi o şansă pentru companii de a-şi cunoaşte clienţii mai bine.
Alte zone foarte populare în cadrul expoziţiei s-au dovedit forumul de tehnologie (Technology Forum) şi zona destinată demonstraţiilor (Demonstration Area). Expozanţii din zona de tehnologie au putut familiariza publicul cu diferitele inovaţii tehnologice proprii, oferind în acelaşi timp demonstraţii reale celor prezenţi. Zona denumită Halle13-Area a fost dedicată inventatorilor prezenţi la eveniment, Nicole Ulsch de la Practica Cingulis spunand despre aceasta oportunitate ca este o sansa grozava pentru antreprenorii care doresc sa vada cum ar fi primit un produs pe piata, care vor sa-si largeasca cercul de cunostinte in domeniu si sa ia legatura cu diverşi distribuitori.
Următorul eveniment de acest gen va avea loc la Düsseldorf în luna ianuarie 2016 şi se aşteaptă ca numărul total de vizitatori să-l depăşească pe cel din 2015.
Categorii
Angajari (6) Comunicate de presa (6) Diverse (52) Echipa Agrafa Print (6) Evenimente (9) În fiecare zi, alese şi culese... (91) Industrie (17) Oferte speciale (5) Piaţa (4) Produse (27) Sfaturi (33) Ţeparii nostri (2) Uncategorized (2)Arhivă Articole
October 2023 July 2022 March 2022 August 2021 September 2020 April 2019 March 2019 February 2019 January 2019 November 2018 October 2018 September 2018 August 2018 July 2018 May 2018