Se apropie momentul acela în care companiile trebuie să decidă cum să le arate clienților și partenerilor de afaceri că le sunt recunoscători pentru colaborarea de peste an și pentru minunatele relații de afaceri. Da, este sezonul felicitărilor de business!
Personalizarea lor cu textul dorit, opțiunea de a alege culori potrivite cu logo-ul și imaginea companiei le fac un excelent instrument de marketing. Trimiterea felicitărilor de Crăciun sau de Anul Nou este o tradiție și nu ceva forțat, iar dăruirea lor îi face pe clienți și pe parteneri să conștientizeze cât de importanți sunt pentru compania ta, lucru esențial pentru continuarea unei bune relații de afaceri.
Cu toate acestea, trebuie să avem grijă la cum alegem felicitările de sărbători corporate pentru a evita ofensarea destinatarului.
Iată câteva direcții de care ar trebui să ții cont pentru a alege felicitarea de business care-ți reprezintă perfect compania:
1. Calitatea felicitării
În primul rând, trebuie să trimiți numai felicitări corporate de calitate. Calitatea felicitării de business reflectă imaginea companiei tale și implicit viziunea acesteia despre relația pe care o are cu clienții sau cu partenerii. În funcție de materialul și de calitatea tiparului, ea poate crea efecte pozitive sau, după caz negative, asupra celui căruia îi adresezi felicitarea. Moderne sau clasice, alege numai felicitări de business cu finisări deosebite pentru a lăsa o impresie pozitivă.
2. Conținutul felicitării
Când vorbim de conținutul unei felictări corporate trebuie să ținem cont de trei factori: vizual, text și personalizare.
Alege felicitarea și personalizeaz-o în așa fel cât să-ți reprezinte cât mai bine compania. Fii atent la culorile folosite, pentru a fi recunoscută ușor de către destinatar și nu fi intruziv exagerând cu dimensiunea logo-ului companiei tale. În fond, obiectivul nu este să vinzi ceva, ci să consolidezi un parteriat sau o relație de business.
Deși tu poți crede că o felicitare cu un Moș Crăciun care bea bere este amuzantă, gândește-te mai întâi, la cât de bine-ți cunoști partenerul de business și dacă acesta are simțul umorului. Nu este nici cazul și nici momentul să-l testezi . Optează, mai degrabă, pentru teme vizuale tradiționale. Îți recomandăm să alegi o felicitare cât mai simplă vizual, dar cu bun gust.
Știm că te stresezi gândindu-te la mesajul care apare în interiorul felicitării… și noi ne stresăm! Așa că îți prezentăm mai jos o listă cu posibile mesaje pentru felicitările de sărbători corporate despre care sperăm că îți vor ușura procesul selecției:
Ai grijă ca mesajul din interiorul felicitării să nu se repete cu cel de pe față, asta dacă există unul aferent imaginii. Poți opta pentru una dintre variantele pe care ți le-am propus mai sus sau pentru o personalizare în toată regula, în funcție de fiecare destinatar. Ai opțiunea de a scrie de mână un mesaj sau de alege un font caligrafic pe care să îl tipărim pentru tine. Nu scrie doar „Sărbători Fericite” sau „Crăciun Fericit” în interiorul felicitării, deasupra semnăturii, mai ales dacă aceste mesaje apar și pe fața ei.
Încă ceva! Află din timp convingerile religioase ale destinatarului. Nu toată lumea sărbătorește Crăciunul. Dacă știi că un client sau un partener are o altă religie, alege să trimiți o felicitare cât mai apropiată de religia acestuia sau o felicitare cu o temă și un mesaj neutre.
3. Trimiterea felicitării
Asigură-te că felicitările ajung în timp util înaintea sărbătorilor. O felicitare care ajunge după Crăciun sau după Anul Nou nu mai are niciun efect asupra destinatarului.
Categorii
Angajari (6) Comunicate de presa (6) Diverse (52) Echipa Agrafa Print (6) Evenimente (9) În fiecare zi, alese şi culese... (91) Industrie (17) Oferte speciale (5) Piaţa (4) Produse (27) Sfaturi (33) Ţeparii nostri (2) Uncategorized (2)Arhivă Articole
October 2023 July 2022 March 2022 August 2021 September 2020 April 2019 March 2019 February 2019 January 2019 November 2018 October 2018 September 2018 August 2018 July 2018 May 2018