Atunci când vine vorba de consolidarea imaginii unui brand, puţine aspecte sunt mai importante ca distribuirea unor obiecte promoţionale utile şi de impact. Iar această strategie de marketing nu e nicidecum una nouă, fiind o alegere firească în derularea campaniilor de promovare de foarte mulţi ani. În 2012, 35% dintre intervievaţii unui studiu realizat de British Promotional Merchandise Association au declarat că obiectele promoţionale sunt cel mai probabil factor care să îi determine să-şi amintească de un anumit brand, acestea fiind surclasate cu numai 4 procente de reclamele TV.
Mai mult decât atât, peste 50% au declarat pentru acelaşi studiu că ar fi mai dispuşi să achiziţioneze produse sau servicii aparţinând brandului în urma promovării cu obiecte promoţionale şi peste 60% au mărturisit că cele mai multe impresii pozitive despre companie şi le formează în urma expunerii la această metodă de promovare.
Aşadar, există dovezi concrete că obiectele promoţionale reprezintă o metodă inteligentă şi statornică de a lucra la îmbunătăţirea percepţiilor pe care publicul le deţine despre un anume brand sau serviciu. Iar abilitatea de a utiliza această metodă în folosul companiei este ceea ce determină în cele din urmă atitudinea şi reacţia potenţialilor cumpărători.
Dacă în postarea trecută vorbeam despre cât de importantă este realizarea unei broşuri eficiente pentru a dezvolta imaginea unui brand, astăzi aducem în discuţie importanţa alegerii unor obiecte promoţionale cu priză la public. Spre deosebire de tacticile de marketing implementate pentru obţinerea unui rezultat imediat (în cazul ofertelor promoţionale limitate, reducerilor de preţ temporare etc.), pentru consolidarea brandului sunt necesare soluţii al căror rezultat să reverbereze în timp, soluţii care să aibă acelaşi efect în viitor ca şi în momentul prezent asupra potenţialului client. De aceea, cele mai importante obiecte promoţionale sunt acelea care îşi dovedesc utilitatea în timp. Cu cât un obiect promoţional este mai util clientului, cu atât mai mult cresc şansele ca acesta să păstreze şi să utilizeze obiectul, care se dovedeşte a fi astfel un memento constant. Conform studiului menţionat mai sus, stick-urile USB şi cănile sunt în topul listei.
Categorii
Angajari (6) Comunicate de presa (6) Diverse (52) Echipa Agrafa Print (6) Evenimente (9) În fiecare zi, alese şi culese... (91) Industrie (17) Oferte speciale (5) Piaţa (4) Produse (27) Sfaturi (33) Ţeparii nostri (2) Uncategorized (2)Arhivă Articole
October 2023 July 2022 March 2022 August 2021 September 2020 April 2019 March 2019 February 2019 January 2019 November 2018 October 2018 September 2018 August 2018 July 2018 May 2018