Blog Sfaturi Acum poți estima corect distribuția pe măsuri a tricourilor personalizate

Acum poți estima corect distribuția pe măsuri a tricourilor personalizate

De-a lungul timpului, am observat că una dintre problemele cu care se confruntă clienții noștri atunci când vor să personalizeze tricouri pentru diferite campanii sau evenimente este că nu știu ce cantități să comande în funcție de măsuri. De altfel, această problemă este una esențială în buna desfășurarea a campaniei sau evenimentului pentru care se personalizează tricourile. Nimeni nu dorește să ofere participanților un tricou mult prea mic sau mult prea mare sau să rămână cu tricourile personalizate pentru că acestea nu s-au potrivit participanților.

Am îmbinat experiența noastră în vânzări cu statisticile de vânzări ale marilor magazine din Europa, la care am adăugat puțină matematică pentru a crea un instrument care permite un calcul estimativ al cantităților pe măsuri atunci când cineva vrea să imprime tricouri. Acesta se găsește sub forma unui document tabelar care poate fi utilizat online AICI. Tabelul are formule care se bazează pe Curba lui Gauss și pe statisticile de mai sus pentru a calcula automat repartiția numărului de tricouri pentru fiecare măsură în parte, separat pentru femei și bărbați. Practic, în tabel, trebuie să completezi doar numărul total de tricouri pe care ai dori să le personalizezi (de ex. 1000 buc.) și, dacă nu știi exact cantitățile pentru fiecare măsură (XS, S, M, L, XL, XXL), tabelul îți sugerează automat distribuția pe măsuri pentru bărbați sau femei.

Suntem atenți la dorințele oamenilor de marketing și identificăm tot timpul problemele cu care se confruntă atunci când vor să personalizeze obiecte promoționale. De aceea, pe lângă consultanță, încercăm permanent să creăm tool-uri care să le permită clienților noștri mai multă siguranță și control asupra unei comenzi de obiecte promoționale. Noi credem că va fi un instrument util pentru cei care doresc să utilizeze tricouri personalizate în campaniile promoționale pe are le desfășoară.


Tendințe în design grafic 2019

Articolul Anterior

Cum desfășori o campanie tematică cu ajutorul obiectelor promoționale

Articolul Urmator